سفارش تبلیغ
صبا ویژن


به وبلاگ رسمی یکتا نویسنده و ترانه سرا خوش آمدید

 

 

 



دوستای خوبم کار جدیدمو تقدیم حضورتون می کنم
فقط اینکه کلیپ ها رو لطفاً با فیلترشکن باز کنین
ویدیو کلیپ : احتمالاً
آهنگ و تنظیم : شهیاد
با صدای زیبای ایمان

ان شاءالله به زودی یکی از آهنگهامو با صدای آقای شهیاد تقدیمتون می کنم
امیدوارم لذت ببرین

لطفاً با فیلترشکن دانلود کنین

 دانلود
http://www.radiojavan.com/videos/video/iman-ehtemalan

 

 

 

 

 

کار دیگه مو با صدای زیبای آقای رامتین تقدیمتون می کنم امیدوارم لذت ببرین

لطفاً با فیلترشکن دانلود کنین

یک هیچ به نفع من باختی دلت رو باختی

انگاری تو قلب من با عشق یه خونه ساختی

چشمات نشون میده تا آخرش باهامی

مال منی تنها تب ترانه هامی

***دستت تو دستامه عالیه با تو بودن

عشقم تو که باشی دور از غمه دل من

عالی شده دنیام همیشه باش کنارم

عشقت تو رگهامه بی تو تمومه کارم***

تو با منی با من  دستام تورو دارن

همیشه این چشما بهت وفادارن

دوست دارم بی حد مث یه خط ممتد

قلب تورو امشب خدا به نامم زد

***دستت تو دستامه عالیه با تو بودن

عشقم تو که باشی دور از غمه دل من

عالی شده دنیام همیشه باش کنارم

عشقت تو رگهامه بی تو تمومه کارم***

وقتی تو می خندی دنیا برام قشنگه

توی راه منوتو آب میشه هر چی سنگه

هیشکس نمی تونه ، تورو از من بگیره

نه من نمی ذارم بی تو دلم بمیره

دانلود

 

 

 

http://www.radiojavan.com/videos/video/ramtin-ostad-aliye 

 

ویدیوکلیپ عالیه


آهنگ و تنظیم :حمید نیکوکار


میکس و مستر : بهروز علی یاری


ترانه : یکتا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا کی تورو سمت خودم با التماسم بکشم؟

 

تا کی باید با گریه هام مانع رفتنت بشم؟

 

وقتی که دیگه نمی خوای حتی بهم نگاه کنی

 

تا کی می تونم الکی باور کنم عشق منی

 

برو کنار من نمون زیادی تلخه قصه مون

 

اینجوری خیلی بهتره هم واسه من هم واسه اون

تا کی می تونم پای تو بمونم

وقتی می دونم که تورو ندارم

تا کی می تونم دستای خالی مو

تو حسرت دستای تو بذارم

............

 

 

 

...........

 

بـــــرو


با صدای میثم بدرخانی


آهنگ و تنظیم :مهدی اژدانی


ترانه : یکتا

دانلود

http://s2.picofile.com/file/7658814301/Meysam_Badrkhani_Boro_128_.mp3.html

 

آهنگ جدید و بسیار زیبای کیان زیبنده به نام برو

 

( ترانه : ناهید یکتا آهنگ و تنظیم : فرشاد عنایتی ناظر صدا : نوید سبحان میکس : حمید رضا مهرفر )

 


 

 

دانلود

http://s3.picofile.com/file/7658832361/Kian_Zibandeh_Boro.mp3.html

 

 


نوشته شده در سه شنبه 91/4/13ساعت 10:51 صبح توسط ن.یکتا نظرات ( ) | |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت